Brak właściwego czytnika

W rozwiązaniu tego problemu rozwiązaniem mogą być trzy możliwości:

  1.  Rozłącz i ponowne podłącz czytnik kart do gniazda USB (najlepiej innego niż do tej pory). Następnie spróbuj się ponownie zalogować. Po odłączeniu czytnika proszę sprawdzić, czy nic nie dostało się do środka wtyczki.
  2. Ponowne zainstaluj oprogramowania do czytnika kart mikroprocesorowych dostępne w przydatnych narzędziach na stronie Banku: https://www.velobank.pl/firmy/narzedzia-do-pobrania-dla-klientow. Podczas ponownej instalacji oprogramowania niezbędne jest ponowne uruchomienia komputera.
  3. Możliwe, że tego dnia już się logowałeś i jesteś zalogowany do e-podpisu. Wystarczy że z ikony VeloPodpis na pasku zadań w ukrytych ikonach wybierzesz opcję Uruchom Bankowość Velobiznes.

Czy odpowiedź była pomocna?