Niewidoczna karta w czytniku

Rozwiązaniem tego problemu może być jedno z poniższych działań:

  1. Wyjęcie karty z czytnika i włożenie dopiero przed wpisaniem danych do logowania.
  2. Odłączenie i ponowne podłączenie czytnika kart do gniazda USB (najlepiej innego niż do tej pory). Następnie próba ponownego zalogowania. Po odłączeniu czytnika należy sprawdzić, czy nic nie dostało się do środka.
  3. Możliwe, że tego dnia już się logowałeś do systemu Velobiznes i jesteś już zalogowany do VeloPodpis. Wystarczy że z ikony VeloPodpis na pasku zadań w ukrytych ikonach wybierzesz opcję Uruchom Bankowość Velobiznes.

    Problemy w zalogowaniu klienta mogą być również spowodowane niezrealizowanym protokołem odbioru usługi Bankowości Elektronicznej Velobiznes.
    W przypadku nowych dostępów problem w zalogowaniu będzie najprawdopodobniej spowodowany niedostarczeniem/ niezrealizowaniem protokołu odbioru.
    W przypadku nowych dostępów prosimy telefonicznie kontaktując się z infolinią dokonać weryfikacji firmowej,

Czy odpowiedź była pomocna?