Niewidoczna karta w czytniku
Rozwiązaniem tego problemu może być jedno z poniższych działań:
- Wyjęcie karty z czytnika i włożenie dopiero przed wpisaniem danych do logowania.
- Odłączenie i ponowne podłączenie czytnika kart do gniazda USB (najlepiej innego niż do tej pory). Następnie próba ponownego zalogowania. Po odłączeniu czytnika należy sprawdzić, czy nic nie dostało się do środka.
- Możliwe, że tego dnia już się logowałeś do systemu Velobiznes i jesteś już zalogowany do VeloPodpis. Wystarczy że z ikony VeloPodpis na pasku zadań w ukrytych ikonach wybierzesz opcję Uruchom Bankowość Velobiznes.
Problemy w zalogowaniu klienta mogą być również spowodowane niezrealizowanym protokołem odbioru usługi Bankowości Elektronicznej Velobiznes.
W przypadku nowych dostępów problem w zalogowaniu będzie najprawdopodobniej spowodowany niedostarczeniem/ niezrealizowaniem protokołu odbioru.
W przypadku nowych dostępów prosimy telefonicznie kontaktując się z infolinią dokonać weryfikacji firmowej,